24 March, 2009

On 7:54:00 AM by Aliza in    No comments
Semalam hari pertama bekerja dan bermakna hari pertama anak2 aku pergi sekolah n nursery. jadi seperti yang pernah dijanjika, aku akan tunjukkan cara paling mudah aku basuh CD Qaireen.


macamnilah keadaannya CD Qaireen lepas balik nursery, disimpan dalam plastik sampah hehehe


kerja aku lebih mudah sebab budak-budak kat nursery tu dah terlebih dulu buang poo poo adik, jadi aku cuma tinggal basuh jer. jadi kuar jer dari plastik tu aku masukkan dalam laundry bag, aku terpaksa basuh hari2 sebab Cd Qaireen terhad.


jadi inilah rupa orang gaji ku merangkap tukang basuh kain kami anak beranak hehehehe


bila dah siap di basuh.. kujemur begini.. dan sering kali mendengar keluhan bapa anak-anakku bahawa dia seperti trauma, trauma dengan CD, sentiasa dikelilingi CD, kepalanya pening sana sini CD hehehehehe......
Posted by Picasa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...